maskrosasse

Direktlänk till inlägg 28 november 2014

Fredag!

Av Ann-Sofie - 28 november 2014 09:20

Igår var jag ledig från skolan. Åkte till Kalix och gjorde bort halkbanan. Gick bättre än förväntat, och kul var det dessutom! Nu är det bara att börja plugga och köra bil regelbundet så ska förhoppningsvis körkortet inte vara allt för långt bort i tiden.


Idag har jag en lektion. Inte sådär jättevärt känner jag, men samtidigt är det ju skönt. När jag slutar blir det att bege sig mot gymmet för ett pass. Så behövligt. Istället för att träna under onsdagen och torsdagen så har jag suttit hemma och ätit godis (!!!!). Inte okej. Men ibland är det skönt att bara lata sig!


Har inte så mycket mer att säga, så hörs mer sen!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofie - 24 januari 2015 18:29

Nu mera hittar ni mig HÄR!   Den nya adressen: HTTP://NOUW.COM/ASSE ...

Av Ann-Sofie - 20 januari 2015 21:19

Käkade just lite mackor. Av någon anledning har jag blivit extremt hungrig på sista tiden? Äter liksom fem-sex gånger per dag, och då är ännu frukost, lunch och middag väldigt stadiga för min del. Hjälper dock inte mycket utan är hungrig en halvtimme...

Av Ann-Sofie - 19 januari 2015 19:27


Tänkte bara kort börja med att jag inte glömt bort listan, dock gått tid till annat. Dessutom rätt ''djupa'' ämnen så tar ett tag och tänka igenom också så det får en bra balans. Och är det fler ämnen ni är intresserade av att läsa om så är det bara ...

Av Ann-Sofie - 18 januari 2015 20:03


Tjohej!   Hade sovmorgon idag till halv tio. Så skönt! Skulle börjat jobba klockan tolv, men dem ringde vid halv och sa att jag inte behövde komma idag, främst då jag haft extremt magont och de tyckte jag skulle få vara hemma och vila när det änd...

Av Ann-Sofie - 16 januari 2015 17:21


Hallåj!   Fredag idag, hur skönt?? Haft skola till tolv. Höll på å somna på religionen, men inget ovanligt så ja. Sen hade vi håla och då for jag en sväng till gymmet. Körde veckans sämsta pass. Eller ja, det sämsta passet sen jag började gymma. ...

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards