maskrosasse

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ann-Sofie - 31 oktober 2011 17:49

Hej alla fina!


Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Vart till Pajala en sväng & haft det trevligt. Har nyss käkat pizza, och ska snart börja skriva på referatet, som skulle vart inne för typ 3 år sen. Kan ju säga att jag känner mig en aning dålig, när det gäller skolan. Har verkligen inte haft medvind där nu dom senaste veckorna, men det kommer jag nog ta igen nu efter höstlovet. För om 3 dagar åker jag hem till min fina, underbara, bästa och älskade maskrosfamilj. Och där får jag energi och kraft. För där finns det jag behöver: Förståelse, kärlek och omtanke. Det betyder så mycket. Det gör mig så hel. Lycklig. Utan er hade jag inte vart den person jag nu är, för ni hjälpte mig att bygga upp mig själv. Ni betyder så otroligt mycket i mitt liv. Går ej med ord att förklara.


Imorgon åker jag med syrran, och Sara till Ylläs, vi ska till Saga och bada. Myys. Och sen på onsdag ska jag börja packa lite smått, och på torsdag kväll åker jag. Wonderful!


Aja, NU ska jag faktiskt ta och börja med referatet, för tyvärr kan den inte skriva klart sig själv. Synd men sant.


Massamassa bamsekramar, så hörs vi när jag har tid och ork att skriva på den hära väldigt tomma bloggen.


Hade BÄST!


Och glöm inte: Du klarar allt, endast du sätter gränser.


Pusshej! <3


 

Av Ann-Sofie - 31 oktober 2011 17:43

''Finns alltid där för mig,

när jag behöver dig som mest här.

Betyder mer än många andra,

så glad att du i mitt liv hamna.

Du är väldigt väldigt stark,

kommer verkligen klara allt.

Jag tror på dig mitt hjärta,

du kommer klara dig ur all jobbig smärta.

Jag alltid dig kommer minnas,

och alltid för dig här finnas.

Du är min ängel här,

på väldigt stort mod du bär.''


3 Dagar kvar nu älskling!


Älskar dig nu och förevigt hjärtat mitt.


Du vet - storasyster & lillasyster. <3

Av Ann-Sofie - 23 oktober 2011 11:00

Hejhej. Igår var man till happis med syrrorna och Ellen & Alvas familj.. Riktigt nice var de. Shoppade inte sådär jätte mkt, bara skor, legging, t-shirt och en väska typ. Men vi hade skoj. Haha. Jag Ellen och Alva gick runt och kolla på skor, så hittade vi ett par asfula gubbskor i stl 46, och så gick vi till kassan och fråga om dom hade 47or ist, och hon bara: nää, tyvärr båra skor går bara upp till strl 46, och så kolla hon efter våra fötter, som att vi skulle ha så stora.. HAHA!


Sen avslutade vi dagen med mys hemma hon dom. Väldigt kul verkligen!


Vi borde göra om de nångång, hade verkligen aaaasskojj. <3


     Bild från the summer.. Längtaar tbx! <3

Av Ann-Sofie - 21 oktober 2011 15:45

   Säg inte att jag är stark
det är jag inte.
Öppna din famn
   ta mig i dina armar,
  och jag gråter.



























.

Av Ann-Sofie - 15 oktober 2011 21:43

Att vara stark är inte att aldrig falla, utan att ställa sig upp efter varje nedfall.


Vila i frid:


Elise & Elin. <3

Av Ann-Sofie - 9 oktober 2011 12:12

Jag orkar.

Jag vill.

Jag kan.

Jag vet.

Jag kämpar.

Jag lever.


Med dig vid min sida.


**********************************


Utan dig


Orkar jag inte.

Vill jag inte.

Kan jag inte.

Vet jag inte.

Kämpar jag inte.

Lever jag inte.






Tack för att du finns. Du får mig att må bra.


Av Ann-Sofie - 9 oktober 2011 12:11

Ni får mig att känna att jag finns. Att jag inte är på låtsas.

Av Ann-Sofie - 7 oktober 2011 19:46

Hejhej..


Bakat chokladbollar med lillasyster. Och nu håller dom på att göra grönsaksdipp. Sen ska vi mysa lite, och ha de najs..


Igår kom min OnePiece (som jag fick i present när jag fyllde 15)


Såhär ser den ut:

Finns att köpa på: http://onepiece.com Assköna är dom!



Aja, men nu ska jag dra och fixa liiite things..Vi hörees! Kram! <3

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards