maskrosasse

Alla inlägg under april 2012

Av Ann-Sofie - 23 april 2012 19:42

Det var ju ett tag sen. Söta alla ni är som kikar in här varje dag, trots att det sällan finns något nytt att se. Är ju typ sämstihelavärlden på att uppdatera den här bloggen.. Men aja, nu får ni ju ett inlägg iaf.


Livet rullar på som vanligt. Proven i skolan utlöser varandra, och inlämningsuppgifterna är många. Haft väääldigt mycket att göra den senaste tiden kan man ju säga, det ser ni ju själv på bloggen. Aldrig hunnit skriva.


Sökt sommarjobb på ett äldreboende här i Övertorneå, och chanserna ser ljusa ut. Behöver tjäna ihop lite pengar nu så här inför sommaren. Hade så gärna velat hinna hälsa på både Maya och Anna. Hade vart alldeles för underbart. Men vi får ju se hur det blir, men verkar inte vara omöjligt som det ser ut nu. Billiga flygbiljetter i sommar med, så jaa, kanske blir en resa dit ner trots allt. Hade behövts. Saknar mina fina maskrossystrar alldeles för mycket kan jag ju säga.


Under påsklovet tillbringade jag den mesta tiden utomhus på skotern. Har nog aldrig kört/åkt så mycket skoter förr. Korvgrillning flera dagar i rad, hur mysigt som helst om ni frågar mig. Tillbringade även 4 av mina lovdagar nere i Sthlm med min stora fina maskrosfamilj. Var hur härligt som helst att bara få mysa med alla igen. Blev långa samtal och mysiga kramar med massor av folk. Vi hann även vara på en äventyrsgrejj i Västerås som liknade ''fångarna på fortet'' väldigt mycket. Hur roligt och spännande som helst. Svåra celler att klara av, men oj så roliga dom var. Blev mycket skratt där vettni + att vi fick hård träning på köpet. Inte illa. En dag for jag och några andra på promenad runt stora Essingen (där vi tillbringade våra lägerdagar). Slaskigt väder, då det hade snöat hela förmiddagen, men lite vatten för man väl tåla. Nog för att det tog några dagar innan mina skor var helt torra igen. hihi. Men mysigt var det iallafall.


Ja, nu fick ni ju ett rätt så långt inlägg trots allt. Bra det så det finns något att läsa tills jag bloggar igen, å de kan ju ta sin tid när man heter Ann-Sofie. Hihi.


Kram på er! <3


       

Av Ann-Sofie - 11 april 2012 18:01

Imorgon åker jag till Stockholm. Glad? JAAA! Längtar? JAAAAA! Pepp? JAAAAA!


Puss på er, vi hörs!

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards