maskrosasse

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ann-Sofie - 31 oktober 2012 07:00

Om jag inte hinner blogga under min resa, så hörs vi på söndag. Puss! <3

Av Ann-Sofie - 30 oktober 2012 21:01

Ansiktsmask och sen duschen innan jag tar och lägger mig. Uppstigning tidigt imorgon.

Av Ann-Sofie - 30 oktober 2012 19:03

Här kommer bilderna från när jag och syrran promenerade på Söndag:

Av Ann-Sofie - 30 oktober 2012 18:57

*packa det sista
*ta en dagstur till Haparanda med Ellen
*hämta ut tågbiljetter
*handla lite nödvändigheter
*åka till Luleå för att sedan tidigt på torsdag morgon ta tåget mot Sthlm

Känner att jag kommer ha fullt upp imorgon, men kommer bli grymt kul! Trots en hel del buss/bil/tåg åkande jag måste stå ut med dagarna framöver, så är jag ändå grymt pepp nu inför de sista dagarna av lovet. Underbart!

Av Ann-Sofie - 30 oktober 2012 17:22

Jag borde börja packa typ exakt nu istället för att ligga i sängen och slöa. Jag är alltid ute i absolut sista minut, har inte ens fått ut mina biljetter till tåget än. Jo, jag borde börja ta tag i allt nu, om jag ska hinna.

Av Ann-Sofie - 29 oktober 2012 21:52

Kom just från bastun. Passade på att raka benen och sätta hårinpackning. Asså känslan efteråt är verkligen obeskrivlig. Så skönt! Ska strax ringa till bästaste Mayan min, och efter det blir det natten för mig. Ska till Pajala imorgon en sväng med min lillasyster. Hon ska bada med några bekanta och jag ska kolla lite i affärer och så. Sen käkar vi en gemensam middag. Underbart!

Godnatt alla, vi hörs imorgon!

Av Ann-Sofie - 29 oktober 2012 18:41

-Jag äter varken pannkakor, plättar eller våfflor. Det är den mat jag tycker allra minst om.

-Jag har aldrig på TVn när jag är ensam hemma.

-Jag var bara ett halvår när jag fick min celiaki (tarmsjukdom som gör att man är intolerant på gluten).

-Jag har alltid vart ''pappas flicka''.

-Jag lekte i princip bara med killar när jag var yngre, var en såkallad pojkflicka som älskade fart och fläng.

-Jag har aldrig gillat lakrits/salmiak.

-Jag hatade all typ av choklad som liten, började fört tycka om det som 13åring.

-Jag är nästan alltid glad, vilket gör att jag är rätt bra på att sprida positiv energi runt om mig.

-Jag var 4år när jag började smaka kaffe, började dricka konstant som 7 åring.

-Jag är rätt stark fysiskt, trots att jag inte ser ut att ha några muskler.

-Jag har väldigt svårt att bli arg, och har rätt bra tålamod.

-Jag har alltid haft förmågan att se hur en person är, redan första gången jag träffat denna.

-Jag och min mamma är varandras motsatser, både till intressen och personlighet.

-Jag har aldrig vart speciellt blyg av mig, dock blivit mer försiktig nu som äldre.

-Jag har alltid vart en person som älskat naturen. Som liten var det bästa jag visste att fiska eller plocka bär tillsammans med min pappa.


   

Av Ann-Sofie - 29 oktober 2012 15:12

Tjaao!

Sitter just nu hos Johanna och bara myser. Har hunnit städa mitt rum, så fick långtråkigt och drog hit. Vi har hunnit vara på GKs och Ica. J köpte en parfym och cola. Jag köpte lite hårinpackning, deo och cola. Ska fara och basta ikväll och ta hand om mig själv lite extra, åker ju på onsdag så. Aja, ska väl vara lite social här nu också, men vi hörs väl!

Kramkram <3

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards