maskrosasse

Alla inlägg under juni 2012

Av Ann-Sofie - 5 juni 2012 21:04

Jag kommer nu att sluta blogga här. Kommer sluta blogga helt och hållet faktiskt. Tack för den här tiden, och tack till alla er som följt mig, gett stöttande kommentarer eller bara läst. Hoppas ni inte blir allt för besvikna nu när jag lägger av att blogga.


Kommer nu fortsätta mitt liv och följa mina drömmar, för att sedan kunna uppnå dem.


Om ni vill så kan ni få tag på mig via min hotmail: flacken1@hotmail.com, där kan ni fråga om det är något ni undrar, om ni bara vill skriva av er eller vad det än är. Bara höra av er!


Lycka till nu allihopa med allt ni har framför er. Kom ihåg att ingenting är omöjligt, jag tror på er allihop, vet att allt är möjligt.


Tack för denna tiden finaste ni.


Massor av pussar och kramar!


Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards