maskrosasse

Alla inlägg under februari 2012

Av Ann-Sofie - 29 februari 2012 20:17

Hej! Vet att ni vill ha bilder och så från Sthlm. Men kan inte fixa det just nu. Kolla Mayas blogg tillsvidare om ni vill, hon har satt upp några bilder och skrivit lite.


Kraamis!


Av Ann-Sofie - 28 februari 2012 19:27


Kolla på videoklippet, om lägergården jag och många andra maskrosbarn spenderade vår sommar på. Gör ont för oss att veta att om inte folk hjälper till att fixa till gården, så kanske det inte blir fler läger där. Vilket hade känts otroligt jobbigt för mig och många fler. Kolla, och sprid därför vidare klippet, så fler får möjlighet att hjälpa till - så vi maskrosbarn får spendera fler fina somrar uppe i vårt hem - Hälsingland. <3

Av Ann-Sofie - 24 februari 2012 20:13

Hejhej alla fina ni!


Har just bakat mockarutor med min underbara storasyster, nu väntar vi på att den ska svalna, så vi sedan kan sätta oss ner och njuta av vårt väääldigt håårda arbete. Såå härligt med fredag, bara få ta det lungt efter veckan som vart. Hur härligt som helst!


Imorgon åker man till Happis med familjen. Vi ska köpa lite nya möbler till syrrornas rum, så de inte behöver dela allt. Det kommer bli roligt. Så kul att komma iväg från byn ett tag, och göra saker.


Igår pratade jag med min finaste mamma i telefon. Så otroligt mysigt. Efter typ 40 minuter la vi på. Vi hade ett så fint och underbart samtal iaf. Blir så glad efteråt. Jag älskar dig mamma! <3


Nu ska jag börja dra mig till de andra här i huset, och va lite social. Inte bara sitta här och nörda. Ha en fin fredagskväll allihop. Vi hörs så snart jag orkar och har tid igen.


Mysekramar! <3


Jag vill haaa våååååååååår! Gammal bild!


Bilder och info om Sthlm kommer när jag hinner, ska försöka ihelg men förvänta er inget, kan ju som sagt va lite seg som ni säkert märkt. Bara påminn om det inte dykt upp..


Hejjsvejs!


Av Ann-Sofie - 22 februari 2012 17:21

Funerar på att dra och träna en sväng ikväll, efter jag käkat och pluggat lite matte. Men får se. Hade vart kul iaf, å skönt.


Föresten har jag tänkt flytta denhär bloggen till någon annanstans. Orkar inte ha bloggplatsen, så jobbigt dådet inte finns någon app eller så. Men vi får se hur det blir med det. Skriver hit ny adress om detblir så att jag flyttar den. :)


Nu ska jag plugga vidare.


Kramis! <3

 

Av Ann-Sofie - 22 februari 2012 16:00

 

Jag älskar dig gumman! <3

Av Ann-Sofie - 21 februari 2012 09:09

Nu sitter jag på gården. Egentligen har vi volleyboll, menvaknade med fruktansvard huvudvärk och ont i örpnen, så skippade den idag.


På söndag kom jag hem från stockholm, det var inte alls kul, men tröstar med mig att vi snart ses igen. Haftdet fantastiskt kul i Sthlm men min mys maya. Skriver mer om det när jasg kommer hem.


Nu ska jag kolla på mer idrottsfilmer om volleyboll (som min uppgift var å göra)


Krambanan!


 

Av Ann-Sofie - 16 februari 2012 11:20

Hejhej. Ikväll åker jag till Sthlm med Maya. Kommer bli asgrymt. Längtar vääääldigt mycket tills denna sega skoldag ska vara över, så jag kan börja fara. Aja, nu ska jag jobba med nyheter, har SO.


Bloggar mer när jag kommer hem från Sthlm.


Kram!

 

Av Ann-Sofie - 14 februari 2012 19:51

Fixade ihop en ny design lite snabbt, blev sjukt less på den förra. Den här får duga ett tag, tills jag orkar lägga min energi på att göra en ordentlig.


Ritar av denna bild på bildlektionerna i skolan. Den kommer vara yttiligare en bild, som aldrig kommer bli färdig. Jag är ju inte så där jätte expert på det här med bildkonst.. 


Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards