maskrosasse

Direktlänk till inlägg 3 december 2014

-

Av Ann-Sofie - 3 december 2014 20:53

Idag är det redan onsdag och jag har haft veckans första skoldag. Gått otroligt fort och vart helt okej ändå, trots att onsdagar innebär lektioner hela dagen. Hann även vara och träna när skoldagen var slut. Körde ben men hade ingen energi överhuvudtaget så gick inte särskilt bra. Får dock komma ihåg att någon träning i alla fall är bättre än ingen träning alls!


På tal om träning nu när vi ändå är inne på det spåret, så har jag och Andreas gjort om vårt träningsprogram. Kände för att ändra lite i schemat för att chocka kroppen lite och kanske få lite resultat någongång. Från och med nästa vecka ser upplägget ut såhär:

Mån: Rygg, mage

Tis: Axlar, triceps

Ons: Biceps, kondition

Tors: Ben, mage

Fre: Bröst, vader

Lör: Vilaaaaa!

Sön: Konditon, ''gott och blandat''

-Ska åtminstone ge det en chans, känns det inte bra får vi ändra om igen. Men förhoppningsvis ska det funka!


Annars har jag inte gjort så mycket idag. Är hos Andreas för tillfället i alla fall. Har pluggat en stund eftersom han vart på hockey. Men det var ungefär 100% behövligt så jag är nöjd. Nu blir det bara att ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon väntar en kort skoldag (en lektion) samt två möten. Sen blir det förhoppningsvis lite tid till pluggande på kvällen så man är redo inför prov på fredag.


Lär ju inte höras mer i dag, så godnatt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofie - 24 januari 2015 18:29

Nu mera hittar ni mig HÄR!   Den nya adressen: HTTP://NOUW.COM/ASSE ...

Av Ann-Sofie - 20 januari 2015 21:19

Käkade just lite mackor. Av någon anledning har jag blivit extremt hungrig på sista tiden? Äter liksom fem-sex gånger per dag, och då är ännu frukost, lunch och middag väldigt stadiga för min del. Hjälper dock inte mycket utan är hungrig en halvtimme...

Av Ann-Sofie - 19 januari 2015 19:27


Tänkte bara kort börja med att jag inte glömt bort listan, dock gått tid till annat. Dessutom rätt ''djupa'' ämnen så tar ett tag och tänka igenom också så det får en bra balans. Och är det fler ämnen ni är intresserade av att läsa om så är det bara ...

Av Ann-Sofie - 18 januari 2015 20:03


Tjohej!   Hade sovmorgon idag till halv tio. Så skönt! Skulle börjat jobba klockan tolv, men dem ringde vid halv och sa att jag inte behövde komma idag, främst då jag haft extremt magont och de tyckte jag skulle få vara hemma och vila när det änd...

Av Ann-Sofie - 16 januari 2015 17:21


Hallåj!   Fredag idag, hur skönt?? Haft skola till tolv. Höll på å somna på religionen, men inget ovanligt så ja. Sen hade vi håla och då for jag en sväng till gymmet. Körde veckans sämsta pass. Eller ja, det sämsta passet sen jag började gymma. ...

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards