maskrosasse

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Ann-Sofie - 1 maj 2013 16:06

Räknade tre tal matte och sen körde jag fast. Försökte med nästa tal, och nästa och nästa men åhhh det är så svårt. Finns det nån matteexpert där ute så kom hit, jag behöver diiig! Hahah, men nej. Bara lite stressad tjej här. Har verkligen inte mattehjärna om man säger så, inte alls bra när vi har prov på fredag och nationella om bara någon vecka. Usch!


Nu ska jag iaf sätta igång och skriva rapport. Har inte hunnit/orkat börja med den, och den ska vara inlämnad på fredag (läs: måndag). Så har några dagar på mig att få ihop något. Skulle vara enklare om jag tyckte konflikter i världen var intressanta, men nu är det tyvärr inte så och med tanke på det så känns det typ omöjligt att läsa igenom massa fakta om konflikten i Sudan och omformulera allt när det är både ointressant och svåra texter som ska genomläsas. Aja, nog tjatat om mina skolproblem, har inget annat val än att sätta igång. Blir ju inte bättre av att sitta här och leka gnällspik. (Jättekul för er att läsa liksom).


Nej, men hejdå, vi hörs igen när jag är klar med allt som kallas skolarbete och stress, vilket lär ta ett väldigt bra tag. Typ till sommarlovet.  Nej, men vi hörs när jag hinner. Hoppas ni får en trevligare vecka än mig. Kram! <3


 

A little bit sliten girl!

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards