maskrosasse

Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Ann-Sofie - 30 maj 2013 17:25

Idag har det vart en lugn dag, endast en lektion - idrott. Kom hem strax innan ett och har bara legat ute och solat efter det. Även hunnit plocka undan lite i rummet och så, vilket behövdes. Att jag aldrig lär mig att vika undan kläder och sätta in i garderoben. Istället hivar jag allt på golvet och när det inte längre går att ta sig fram i rummet så städar jag.

Aja, ikväll fortsätter plugget. Nationella i matte imorgon, antikenprov på måndag och samhällsredovisning på onsdag. Har lite press på mig nu känner jag. Måste fixa ett A på antiken och helst samma på samhällsen. Sen matten måste jag bli minst godkänd i, panik över det! Bara att försöka göra sitt bästa, mer går tyvärr inte. Ska klara det här!!

Nu ska jag fortsätta sola lite till och sen plugga. Vi hörs!

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards