maskrosasse

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Ann-Sofie - 1 augusti 2014 20:55

Slängde ihop en blåbärspaj lite snabbt. Bara för att det var länge sen och för att det ändå är fredag. (Och för att alla var sugna såklart!)

Hittade ett bra glutenfritt recept igen, måste komma ihåg att skriva av det!

Nu fikadags!

Av Ann-Sofie - 1 augusti 2014 13:44

Fick sluta lite tidigare (redan vid lunch) från jobbet idag bara för att det är fredag. Så skönt! Var och köpte en pizza på pellohallen som jag värmde till lunch, otroligt gott - speciellt när man var hungrig!


Nu sitter jag och väntar på att sändningarna från stormötet i Kiruna ska börja igen. Är möte där hela helgen. Hade egentligen velat vara där som det var planerat från början men tyvärr ändrades det av olika orsaker. Vid sådana här tillfällen är jag åtminstone tacksam mot internet, otrolig tur att det går att lyssna via datorn!


Helgen kommer spenderas hemma, eller ja - kanske i stugan om vädret är bra. Kommer nog inte hitta på så mycket ändå. Mest ta det lugnt, lyssna lite från Kirunas stormöte och äta. Bara tagga inför en ny vecka genom att ladda upp med nödvändigheter.


 

Jag saknar dig så otroligt mycket finaste storasyster. Inte okej att det ska gå såhär länge mellan våra träffar. Nu får du sluta jobba och komma till Pello och tillbringa tid med mig istället. Älskar dig! <3

Av Ann-Sofie - 1 augusti 2014 07:29

Veckan har bara rusat iväg. Redan fredag! Går så himla fort när man jobbar.

Haft en helt okej vecka. Kan dock med säkerhet säga att jag inte kommer satsa på en karriär som undersköterska. Men, det funkar och man får lite pengar för slitet så är i alla fall värt det!

Nu ska jag göra nåt vettigt här innan jag blir anklagad för lateri. Vi hörs!

[Bild]


 

Sliten tjej!

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards