maskrosasse

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Ann-Sofie - 2 augusti 2014 21:06

Pratade med storasyster idag och vet ni? Nästa helg åker vi till Luleå för att få tid till att umgås. Hur underbart är det inte att min önskan gick i uppfyllelse såhär snabbt? Väldigt.

Bokade vandrarhem, citysleep hette det. Är nybyggt och ser otroligt fräscht ut. Ligger mitt i centrum och var inte alls dyrt. Billigt och bra liksom!

Har redan massa önskemål angående saker att göra. Älskar ju som sagt att planera - speciellt sådana här grejer.

Nej nu är jag väldigt glad. Så otroligt skönt att få komma bort en stund bara hon och jag. Perfekt såhär innan skolstart och allt. Bäst att njuta medan man kan!

Nu ska jag varva ner och ta det lugnt innan natten. (Som om jag hade gjort annat än slappat idag.. Öh nej.) Dricker iallafall en Ice Coffee och surfar runt lite på nätet. Fantastiskt med sådana här kvällar!

Av Ann-Sofie - 2 augusti 2014 15:42

 

Better Bodies träningstights. Gärna i grå camoflage!


 

Nike Air Max 90, helst vita.


 

En grå Converse hoodie, med stort tryck!

Av Ann-Sofie - 2 augusti 2014 10:21

Idag känner jag mig lycklig. Vaknade utvilad redan klockan nio, åt min faviritfrukost (fil med musli och ett stort glas oboý dagen till ära), plockade lite disk och fixade mig lite snabbt. Nu sitter jag här och planerar. Planering är bland det roligaste jag vet, speciellt när man planerar sådana här roliga saker som resor, framtid och träffar med fina människor. Åh vad jag älskar det!


Just nu vill jag verkligen åka på en shoppingtur till Luleå och inhandla lite saker. Skulle bland annat behöva en ny kalender. Så himla jobbigt att anteckna allt på papper, känns inte särskilt ordningssamt. Spa hade inte heller skadat, typ ansiktsbehandling eller massage. Gud så härligt det hade vart! Eller en sån där ''hållkäftenbra'' film på bio. Nej, en snabb visit till lilla med ändå så underbara Luleå hade jag inte tackat nej till just nu. En eller två nätter på hotell med hotellfrukost och sköna sängar och bara friheten att göra precis vad man känner för under dagarna. Det bästa av allt skulle ju vara om jag fick med mig min fantastiska storasyster. Vi skulle verkligen behöva lite kvalitetstid med tanke på hur länge sen sist vi träffades. En minisemester tillsammans ska vi verkligen boka in framöver Camilla. Det kan du skriva upp!


Annars har jag även fortsatt med armbanden lite smått såhär under de senaste dagarna. Otroligt avkopplande att bara sitta och tillverka utan stress. Om någon är sugen på att köpa så finns det fortfarande ett litet lager kvar. Bara att höra av er till mig: annlar96@hotmail.com. Finns ännu av alla färger, men är först till kvarn som gäller. Ni kan gå in HÄR för att se vilka färger det finns samt färgernas betydelse. Går även att specialbeställa om man vill ha t.ex en viss berlock ihopkopplad med viss färg och så vidare.


Nu ska jag fortsätta njuta av dagen, bara för att jag just nu verkligen känner mig glad. Ta vara på tiden kallas det!


   

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards