maskrosasse

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Ann-Sofie - 2 januari 2015 21:29

Skulle jag sammanfatta mitt jullov med tre ord så skulle det vara "gósaker och jobb". Har alltså inte gjort något nämnvärt överhuvudtaget egentligen, därav även lite kass bloggning. Nu börjar skolan igen och då kommer min vardag bestå mest av plugg, jobb och träning. Inte heller så mycket att blogga om det vill säga. Funderar därför på att säga hejdå till bloggandet. Känner att jag inte längre har så mycket att ge er, inte destomer intressant att komma med. Vet heller inte riktigt vad ni vill läsa om för nu känns det som om det är liknande inlägg varje dag? Kom gärna med förslag så jag vet, för nu har jag ingen motivation.

Tills vidare tar jag bloggpaus. Kanske kommer jag tillbaka en dag med ny inspiration eller så inte.

Hejdå så länge och ha det bäst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards