maskrosasse

Alla inlägg den 10 januari 2015

-

Av Ann-Sofie - 10 januari 2015 19:10

Vaknade på fredag morgon och min väckarklocka på mobilen hade inte ringt. Så tänkte kolla om jag slagit på den (vilket jag visste att jag gjort), men telefonen var bara svart. Trodde batteriet var slut så provade ladda, men det hjälpte ju inte. Försökt hela gårdagen och hela dagen idag och få igång den men inga framsteg än.. Så less. Återställt den via datorn och försök uppdatera men verkar ändå inte funka. I värsta fall blir det lagning eller köpa en ny. Känns otroligt surt då jag inte gjort något, den gav ju bara upp helt plötsligt. Irriterande om något! Så om nån nu försökt få tag på mig så vet ni varför jag inte svarat. Har ingen extratelefon heller så får överleva tills denna får liv igen. Lycka till Ann-Sofie. Verkligen.


Aja, nog om det. Idag har jag jobbat samt vart med Andreas. Nu är jag bara hemma och gör inte sådär extremt mycket. Imorgon är det jobb igen (wohoo)! Nej, men träffade en fin människa på jobbet idag så blev lite lagom glad. Vissa bara är sådär fantastiska och ger ny energi till en utan att ens veta om det själva! 


Yes. Inte så mycket mer att säga. Ska fortsätta bråka med iPhonen. Som om det ens är någon idé egentligen. Men envis som man är så. Haha, hejdå! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards