maskrosasse

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Ann-Sofie - 15 januari 2015 14:55

För att ha något och skriva om så kör jag nu på att skriva ut lite pass som jag kört. Ni som inte gillar träning eller är ointresserade kan bara bläddra förbi dessa inlägg. :)


Dagens ben- och magpass såg ut såhär:


Uppvärmning 10 min powerwalk i lutning


Ben:

Benböj 45 kg, 10x3 (Körde dock två set uppvärming först med lättare vikter.)

Bulgariska utfall 40 kg, 8x3/sida

Benpress 80 kg, 6x3

Liggande lårcurl 40 kg, 8x3

Benspark 50 kg, 8x3

Insida lårpress 35 kg, 12x3


Mage:

Plankan, 1 min x2

Brutalbänk, 6x3

''Sidolyft'' med kettlebell 12 kg, 8x3/sida


Sen massa stretching och klart. Blev även massa vila, liiite mer än nödvändigt men aja. Skönt såhär efteråt ändå!


 


Av Ann-Sofie - 15 januari 2015 08:42

Min storasyster har återigen öppnat sin blogg. Så ni som är nyfikna på hennes vardag, klicka HÄÄR!


 

.

Av Ann-Sofie - 15 januari 2015 08:29

Godmorgon!


Känner mig extremt trött idag, inte kunnat sova så mycket i natt utan mest legat och tänkt. Inte bra. Är i alla fall på skolan idag och så. Har inga lektioner, men tänkte skriva lite på gymnasiearbetet samt fara och träna en sväng. Ben och mage idag. Är ju det roligaste att köra, men även det tyngsta. Så ska vänta ett tag innan jag kör igång så man hinner piggna till lite.


Till er som har mitt nummer: På tal om min mobil så går det att nå mig nu. Har en som jag lånar tillsvidare. Bara ifall någon undrade. Skriv isåfall även ert namn om ni skriver nå sms. Mina nummer finns inte kvar så jao. 


Nu måste jag sluta skriva här så allt batteri på datorn inte tar slut. Kan vara klokt. Ja, är nog det.


 

Massa gamla bilder som ständigt läggs upp. Men tycker om att se tillbaka. Minnas fina stunder av lycka och eufori. Här är återigen en sådan bild som ger mig ett léende på läpparna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards