maskrosasse

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Ann-Sofie - 2 november 2014 14:56

Sitter på bussen påväg hem från Andreas. Vart ute i nysnön idag och upplevt gamla barndomsminnen genom att bygga snögubbar. Och ha snöbollskrig. Man måste ju få spåra ur ibland och bara ha kul. Sen har det blivit lite serie-tittande resterande av tiden.

Skönt att få komma bort lite och ha kul, tänka på lite annat för en stund. Så behövligt just nu så är oförklarligt. Imorgon börjar i alla fall vardagen igen med skola och rutiner. Känns inte alls bra men ska göra mitt bästa. Vet ju att jag kan bara jag ger gärnet och kämpar på. Har fungerar förr så är inte omöjligt.

Nu ska jag i alla fall hem. Ikväll får jag se vad jag hittar på. Ids inte ens skriva att jag ska försöka göra skolarbete, blir ändå aldrig så. Så troligast blir det att ungås med familjen, mysa i soffan framför TV:n eller så. Troligast åtminstone.

[Bild]

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards