maskrosasse

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Ann-Sofie - 13 november 2014 19:27

Vem känner dig bäst och varför? Min storasyster känner mig bäst eftersom vi växt upp tillsammans, delar samma bakgrund, liknande tankar och känslor. Men Maya vet mest om mig, saker som jag aldrig pratar om med andra berättar jag för henne. Hon är en trygg punkt i mitt liv helt enkelt.
Vad stod det i ditt förra sms? ''Absolut!''
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Ingen betydelse.
När grät du senast och varför? I fredags, begravning.
Skriv namnet på någon du ser upp till? Sandra, för att hon hjälpt mig otroligt mycket för att jag ska blir den jag är idag. Otroligt klok människa med ett stort hjärta!
Vem är du mest lik, din mamma eller pappa? Utseendemässigt - pappa, personlighetsmässigt - båda. Ärvt pappas ävertyrliga sida samt hans envishet och mammas öppenhet (pratsamhet) samt hennes vilja att alltid göra sitt bästa. 
Hur lång är du? 157 cm kort.
Dagens humör? Trött gånger tusen.
Hur gammal är du om fem år? 23 år
Vem ringde du senast? Denise
Vem ringde dig senast? Jobbet
Vilken ögonfärg har du? En blandning där brunt är mest framträdande.
Vem gjorde dig glad senast? När jag kom till skolan på måndag och såg en påse hänga på mitt skåp. Några fina vänner hade lämnat en liten spontan present för att visa stöd. Gissa om jag blev glad? Och tacksam. <3
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
Vilken är din favoritlåt? Just nu har jag lyssnat mycket på ''Tears in heaven'', men finns väldigt många fina.
Hur många kuddar har du i sängen? 2
Är du singel eller har du ett förhållande? I ett förhållande.
Något du saknar? Saknar mycket, men ingen idé att gräva ner sig i det, speciellt när det handlar om saker som inte går att ändra.
Vad gör dig ledsen? Det som är mest påtagligt är när människor som står mig nära mår dåligt. Men sen gör även de orättvisor som finns ute i världen mig ledsen. Så himla tragiskt att det är som det är, alla människor borde få samma chans till ett bra liv.
Vad gör dig glad? Extremt mycket. Min familj, mina syskon, mina vänner, min pojkvän och så vidare. Men även alla chanser jag får samt allt roligt som händer i livet nu. Har mycket spännande på gång som ger mig ett léende på läpparna.

 

 

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards