maskrosasse

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Ann-Sofie - 19 november 2014 21:22

Idag tänkte jag plugga medan Andreas var på hockey. Gick ju typ sådär fantastiskt bra som det gör ibland. Öppnade inte ens boken.. Istället har jag läst massa bloggar samt kollat runt på massa roliga hemsidor efter julklappar. Tiden gick ju fort i alla fall! Somnade inte åtmistone så lite framsteg är det ju.


Förutom det misslyckande plugget har jag idag hunnit vara i skolan (det menar du inte?). Hade veckans jobbigaste dag. Lektioner från 8-15. Inte det bästa jag vet men ska inte klaga då jag har rätt chill alla andra dagar liksom.


Efter skolan blev det träning. Gick bra i dag, lyckades ta mer vikt än vanligt i de flesta övningarna, så är en del framsteg. Dock tränade vi ben och eftersom jag alltid är så taggad på just de passen så är det lättare att maxa. I slutet av passet fick jag dock rejäl huvudvärk så fick trappa ner ganska mycket för att orka göra det sista. Men kom levandes därifrån så ska inte klaga.


Annars händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu, därav låg uppdatering här. Är kanske inte så himla kul att läsa om mina dagar när de ser ungefär likadana ut hela tiden. Får försöka hitta lite inspriation till roligare och djupare inlägg. Ni får gärna ge förslag också om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om!


Kram!

Presentation

Hej!

Jag är en 18-åring tjej som går sista året på samhällsprogrammet i Övertorneå - en liten ort uppe bland de norrländska skogarna.

Jag skriver till mestadels om min vardag innehållande både svårigheter och glädjeämnen.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards